hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان| جنسیت در انتخاب مدیران شهرداری گرگان هیچ تأثیری ندارد

گلستان| جنسیت در انتخاب مدیران شهرداری گرگان هیچ تأثیری ندارد

شهردار گرگان گفت: یکی از ملاک‌های انتخاب مدیران در شهرداری گرگان شایستگی و توانمندی افراد است و به‌هیچ‌عنوان جنسیت در انتخاب مدیران نقشی ندارد.

به گزارش رویداد امروز،عبدالرضا دادبود در جلسه هماهنگی و ارائه برنامه‌های دفتر مشاوره امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان اظهار کرد: یکی از ملاک‌های انتخاب مدیران در شهرداری گرگان شایستگی و توانمندی افراد است و به‌هیچ‌عنوان جنسیت در انتخاب مدیران نقشی ندارد.

او با بیان اینکه با پیشنهاد و پیگیری‌های جمع قابل‌توجهی از بانوان شهرداری گرگان دفتر مشاوره بانوان و خانواده شهرداری گرگان تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در بسیاری از برنامه‌های اجراشده توسط شهرداری گرگان، بانوان ثابت کردند توانمندی و قابلیت بسیار بالایی در مدیریت و اجرا دارند.

شهردار گرگان گفت: نکته بسیار مهمی که در موفقیت شغلی مهم است، وجود آرامش در خانواده است و با توجه به وسعت و سختی فعالیت در شهرداری گرگان، تشکیل دفتر مشاوره در حوزه خانواده نیز جز نکات بسیار مهمی بود که خلا آن در شهرداری گرگان احساس می‌شد.

دادبود گفت: خوشبختانه در مدت زمان کوتاه تشکیل دفتر مشاوره امور بانوان و خانواده در شهرداری گرگان برنامه‌های خوبی از سوی این دفتر پیش‌بینی و پیشنهادشده است.

او تأکید کرد: یکی از برنامه‌های مؤثری که توسط این دفتر پیشنهادشده، توجه به مباحث تفریحی و رفاهی برای تمامی کارکنان شهرداری گرگان است که می‌تواند در افزایش روحیه شاد و سالم کارکنان مؤثر باشد.

گفتنی است، بیش از 20 عنوان برنامه متنوع توسط دفتر امور بانوان و خانواده شهرداری گرگان پیشنهادشده که پس از تأمین بودجه و برنامه‌ریزی نهایی اعلام و اجرا می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد